KARAKTERLER

İsmail'ler genelde çirkin olur, iki isimleri olsa bile.

Süleyman’lar gizemli: Kendimim diye demiyorum.
Murat’lar adam gibi görünür ama genelde kaypaktırlar.
Babamın adı da Murat. Babamdan biliyorum.

Ali’lerse düz adamlar.
Daha önce hiç maceraperest bir Ali görmedim.

Ya kadınlar?

Ayşe’ler aşüfte olur.

Aslı’lar hayat mücadelesine girerken Zeynep’ler düzdür; geneli de tahsilli, şehirde yaşayanları. Ama onların içinden de farklı kişilikler çıkabilir. Görülmüştür.

Yıldızlar da bu konuda etkilidir.
Her isimden kişilik analizi yapılabilir;
ben yaparım…
Bir adamın tuttuğu takımdan dahi nasıl bir karakter olduğunu anlarım.

Peki ya Berç?
Kendim?
Ben kimim? Nasılım? Neyim?

Berç’i çözmek Ali’leri, İsmail’leri, Ayşe’leri çözmek gibi kolay bir iş değil.
Ben kendimden bir tane tanıdım.
Benden bir tane daha var mı?
Bilmek isterdim.

 

                                                                          


YAZAN: SÜLEYMAN BERÇ HACİL