KONUŞAN KAÇ İNSAN?

                  Alışamadığı şeyleri yapamıyor, üşenirdi. Kendi şiirine nazire yapacak kadar yalnız bir adamdı o. Tek içtiği sigara malboryo, garson kızlara asılan, bıyıklarına çikolatalar yapışan. Ve yapamıyorum edemiyorumlarla dolu bir hayat. Nihayetinde hayat. Bu adam da her şeyi yaşamakla yükümlü. Onu depresyondan çıkarmak için uğraşacak bir arkadaşının olmayışını.

‘’Sokakta bir adam kavga ediyor ben kederden ölüyorum. Sokakta bir adama 10 kişi saldırıyor ben kederden ölüyorum. Sokakta bir kadına 10 kişi saldırıyor ben kederden ölüyorum. Ben kederden ölüyorum’’

Böyle diyordu. Önüne geldi. Arkadaşları da çirkindi. Bir susar oğlanlar grubu. Geceden geceye bir kadeh şarap içer, öyle kendini dağıtmazdı. Sadece kendisi.

               ‘’Benim hakkımda bir şey düşünmesin insan. İnsan niye böyle yaşar? İnsan’’

               Tüm olanlara rağmen yarın sadece evde olup kitap okumak istiyor. ‘’Gidik’’ kelimesinin kullanımını her zaman olduğu gibi bir şaire asla yakıştıramıyor ve hala insanlara çarparak yürümeye devam ediyordu. Bunlar kötü insanlar dedi hep.

Bunlar kötü insanlar…


  

         YAZAN:
SÜLEYMAN BERÇ HACİL