GEVEZE ESNAF



Yerli yersiz muhabbet açan ve bu muhabbette beylik bir tavır sergileyen esnaf karşısında bocalıyorum. Özellikle bir şeyler yerken oluyor bu. Midyecilerde bu hususta karşılarında en çok zorladığım meslek erbapları. Hayır ben zaten yemek yemek gibi haz aldığım ve zor bir şeyi yaparken bir yandan senin muhabbet etme isteğini eyleyip, kendince komik sandığın esprilerine nasıl katlanabilirim? Zor bir iş yapıyorum zaten. Birde ayakta yiyorum. Bir rahat bir huzur versene.
Bahsettiğim bu esnaf türü içerisinde bir tek taksicilerden haz etmekteyim Genelde fazla laubali değiller ve bu yüzden muhabbetleri güzel oluyor. Fakat sabaha karşı bindiğiniz -kişide alkolün getirdiği mahmurlukta olur bu anda-  taksinin şoförü eğer ki gevezeyse haliniz nice olur, ona hiç değinmek istemiyorum.

  

  YAZAN
: SÜLEYMAN BERÇ HACİL