GECE UYKUSU -DÜN GECENİN ACILARI İSE HİÇ YAZILMAMASI GEREKEN BİR YAZININ KONUSU-


        Gece uykusu hayattaki en mühim şeylerden biri. Bunun farkına vardım. Gece 01.00-02.00 gibi saatlerde uyuyan bir birey daha sağlıklı oluyormuş. Vücudun buna ihtiyacı varmış. Kesinlikle katılıyorum. Dün gece değil ondan önce ki gece akşama doğru bir saatte kalktım. Uykumu almış olduğum için sabaha kadar oturdum, okudum, yazdım. Oturmama alkol de eşlik etti. Aslında çok yorgun hissedilecek bir konumda sabahladım. Sonra hayat devam etti. Günlük koşuşturmalar vs derken akşamı ettim. Akşam taksimde bir arkadaşımla buluştum. Onunla ve ondan öncesinde de içtim. Saat 11 gibi eve girdiğimde kendimi öyle yorgun hissettim ki karşımda açık tv'nin karşısında kendimi o tatlı mahmurluğa yenik bırakarak gözlerimi yumdum. 12 gibi uyuyan ben sabaha karşı 3'te kalktım. Yani yaklaşık 3 saat uyumuştum. Garip olan ise saat şu an neredeyse 13.00, ben ben daha kahvaltımı bile yapmadım, bu saatte gelene kadar uykumu bayağı getiren bir faaliyet olan kitap okuma işlemini yerine getirdim. Zaten sürekli laptopun başındayım. Normalde böyle bir durumda kendimi bildiğimden ötürü rahatlıkla bunu diyebiliyorum ki kendimi aşırı yorgun hissedip bir köşeye kıvrılmam ve yarın sabah uyanmam lazım gerekir. Halbuki bunlara rağmen şu an kendimi oldukça dinç ve zinde hissediyorum. Hiç uykum yok ve gayet enerjiğim. O 00.00-03.00 arasında ki uyku bana bunu verdi ve yazdırttı. 17 Eylül 2016 Cumartesi saat 13.15



 
                                                                                                    YAZAN:
SÜLEYMAN BERÇ HACİL