09 AĞUSTOS 2016



             Antalya’da tatildeyim. Üç gün oldu geleli. Yarına yolcuyum…


                                                                         *       

            Erkenden kalkıp düşüncelere dalıyorum. Arınıp kendime gelmem için yarım saat geçiyor. Tatilde bile kafamın sol tarafı zonkluyor. Bari buradayken düşünmeyeyim diyorum. Yapamıyorum. Zihnimi kontrol altına alamıyorum.


                                                                          *


            Aslı’nın aramadığını görüyorum. İsabet olmuş diyorum. Zaten artık istemiyorum. Ayrılık konuşması yapmadan ayrılıp yollarımıza gidelim ve o benim gibi bir adamı kaybettiği için her gün kahırlansın diyorum. Ben bunu istiyorum.

                                                                      
                                                                          *

              Dışarı çıkıp işlerimi hallediyorum. Telefonuma internet paketi yaptırıyorum. Dışarı çıkmadan önce, otelin lobisine inip kahvaltımı yapıyorum. Kahvaltıdan sorumlu otelin görevlisi yine biraz suratsız. Düşüncelerime kahvaltıda da devam ediyorum. Güç bela sonlandırıyorum. Zonklamalar devam ediyor.

                                                                      
                                                                          *


            Saat iki gibi havuza iniyorum. Kulaklığımla müzik dinliyor, burada da düşünüyorum. Bir bira alayımın kararına varıyorum. Sabah dışarı çıktığımda ağzım tatlansın ve enerjik olayım diye alıp içtiğim enerji içeceği aklıma geliyor. Bira alma hususunda emin olamıyorum...


                                                                         *

             9 Ağustos demek, 30 Ağustos demeye ne kadar benziyormuş.




                                                                                                    YAZAN: SÜLEYMAN BERÇ HACİL