DOLMA ÜZERİNDEN HAYAT ÇIKARIMI

  
            Annem yemeğe karalahana dolması yapmış. Bu yemeği çok sever; üstüne üstlük bir de makarna-pilavı bile ekmekle yiyen bir tip olarak dolmayı da ekmekle yerim. Bu akşam çok aç olmadığım için yediğim ekmek ağır geldi bünyeme. O an bir düşünceye kapılıp dolmalara baktım. Ekmeksiz yediğim için sanki dolmalara hakaret ediyormuşum gibi geldi. Buruldum. Sonra fikir değiştirdim. Sanki bu güzel yemeği ekmekle yediğim için asıl bu yüzden yıllarca ona hakaret etmişim gibi hissettim. Daha da bir içlendim. Her şeye canımı sıkmamam, serbest olmam lazım.

                                                                                      
                                                                                                  




YAZAN: 
LEYMAN BERÇ HACİL