ORADA OLMAN HOŞUMA GİTMİYOR


        Ben Blues dinleyip tempo tutarak sigara içerken, karşı pencereden gözlerini dikmiş bana bakan minik çocuk… Kız mısın erkek misin anlamadım ama ufak bir kız çocuğu şirinliğin var. Hani bazı kız çocuklarının saçı kısa olduğu için kız mı erkek mi ayırdına varamazsın ya, benim için öyle bir şekildesin. Sen bu dediğimi şimdi anlayamazsın tabi. Çok normal. İçinde bulunduğun ortamdan, ailenden rahatsızsın ve bu sebeple nefes almaya pencereye çıktın da beni tanımaya mı çalışıyorsun bilmiyorum; ki daha ergenliğine girmiş olamazsın ama bil ki, inan bakışlarından çok rahatsız oldum… Bak şimdide hayalet gibi kayboldun ortadan. Kime anlatıyorum ben? Şunu da iyi bilmelisin ki beni asıl ilgilendiren konu, ta yirmi yıl sonra senin aklında nasıl kalacağım ve benim nerelerde olacağımdır.


     YAZAN:
SÜLEYMAN BERÇ HACİL