İÇ GÜVEYSİDEN HALLİCE KIZLI ERKEKLİ VE AYIPLI DİYALOGLAR (Not:Gerçek ve siyasetten uzaktır!)



İÇ GÜVEYSİDEN HALLİCE
KIZLI ERKEKLİ VE AYIPLI DİYALOGLAR
(Not:Gerçek ve siyasetten uzaktır!)
Adam uyanır.
Her zaman yapar bunu.
Kahvaltı eder.
Evden çıkma niyetiyle oltasından bir seslenme çeker.


ADAM:Anne ben çıkıyorum.Kız falan ''bıkacağım''.

Anne takmaz.
Her zaman ki oğludur.
Sever.
Zaman bilmez.
Adam yürür.
Kadın taksiye biner.
Taksimetre hızlıca yazar kadına.

KADIN:Bu taksimetre bana erkeklerden bile daha hızlı yazıyor.

Taksimetreler hep yazar.
Kadın taksiden iner.
Bir cafeye oturur.
Kız ''Bıkacak'' adamda aynı cafeye oturur.
Kadın acıkmıştır.
Bir tost söyler.
Adam onu izler.
Hayran izler.

ADAM:Ne kadar ''tost'' canlısı bir insan.Fevkalede hoşçakadın.

Adamın içinde bir ifşa arzusu büyür.
Kadının yanına gider.
Selam vermeden oturur.

ADAM:Ayran sever misin?
KADIN:Hayır,siz sever misiniz?
ADAM:Hayır
KADIN:Peki niye sordunuz?
ADAM:Bilmem...Tost yiyorsunuz ya içimden öyle geçti.

Herşey safsatadır.
Adam kadını izler.
Kadın gülümser.

ADAM:Ne kadar güzelsin...ama soru anlamında değil.

Kadın şimdi güler.
Gülen kadın aşık olur.
Kanundur.
Adam soru sorar.

ADAM:Sana asılan olmuyor mu ya?
KADIN:Kimler?
ADAM:İnsan şeysileri
KADIN:Neysileri?
ADAM:Müsveddeleri
KADIN:Bazen

Adam kendini anlatır.
Kadına kendini parlatır.

KADIN:Boş zamanlarında ne yaparsın?
ADAM:Boş zamanlarımda tanrılık yapıyorum.Tahrihte olurum.
KADIN:Aaaa

Adam devam eder.

ADAM:Ben sıpasiyalite insanıyımda.Diyemiyorum ama insanıyım.Ayrıca Türkü bar insanıyımdırda.
KADIN:O nasıl bir şey?
ADAM:Böyle daha acılı...Hani bara gelmeden önce Acılı Adana yiyipte çıkaramayan insan gibi..

Kadın tekrar güler.
Kadınlar odunları sever.
Artık aşık olur.
Her şey şiir yazacak kıvamdadır.
Bir ilişkiye başlama öncesi manifestosu hazırlanır.

KADIN:Benimleyken bir kıza bakarsan öldürürüm seni
ADAM:Bizim ilişkimizde şeriat kuralları mı geçerli olacak? Oysa ben bu ilişkiyi oldukça laik bellemiştim?
KADIN:Peki beni gerçekten sevecek misin?
ADAM:Severim tabi.Sevilmeyen yerlerinde bir kaç pudrayla kapanır nasıl olsa.

Kadın tekrar tekrar güler.
Katıla katıla güler
Safça güler.
El ele tutuşulur.
Cafeden çıkılır.
Günler geçer.
İlk telefon konuşmaları yapılır.


KADIN:Şu an ne yapıyosun?

ERKEK:Yeni kalktım ve ayılmaya çalışır bir biçimde sigara içiyorum.Gayet erkeksi.Ya sen?

KADIN:Yeni kalktım ve işe gitmeden önce seninle konuşuyorum.He birde saçlarımla oynuyorum.Gayet kadınsı...


Hayat devam eder.
İlişki daha da tatlanır.
Beraber tatlıcılara gidilir.
Tatlılar yapılır.

KADIN:Ev baklavası sever misin aşkım? Yapayım mı sana?
ADAM:Severim tabi.Irzına bile geçerim.

Ve sonra...
Bir ilişkide olması gereken her şeyin olması gerekir.

ADAM:Şu an libidom tavan yapmış durumda.
KADIN:Ya duuurr.Ama farkettim.
ADAM:Biz neden sevişmiyoruz?
KADIN:Bilmiyorum.Sadece Allah Kerim diyorum.

Bir ilişkide olması gereken her şey olur.
Nihayet olur.
Kadın daha da sever.
Adam soğur.
Kuraldır.
Tüm erkekler aynıdır.
Zaman koşar adım ilerler.
Kadın bağlanmaya devam eder.
Artık ister istemez sever.

KADIN:Elimde olsa kırk kere evlenirim seninle.
ADAM:Kırk kere evlenmek ne be? Bildiğim bir tane yetiyor.

Ara sıra tartışmaları başlar.

KADIN:Her fırsatta zeytinyağı gibi üste çıkıyorsun
ADAM:Katma şu zeytin yağını bir şeye.Sevmem bilirsin.
KADIN:Ben katmıyorum.Sen katıyorsun.

Kavgalar olmaya başlar.
Adam soğudukça soğur.
Bir ten sıcaklığıdır soğumaya sebep.

ADAM:Bak Albert Camus ne demiş...''Aşk, akıllı aptal demeden tüm insanlara bulaşan bir hastalıktır.''
KADIN:O ne biçim söz ya!
ADAM:Ben demiyorum,Camus söylüyor.Ben Camus'un ''Yabancı''sıyım.

Adam soğumaya devam eder.
Sözleri bu soğumayı destekler.
Zaman daha da bir geçer.
Sevişmeler devam eder.
Artık susmalar soğumaları destekler.

KADIN:Benimle konuşman için artık saçmalamam gerekiyor anladım.
ADAM:Ne alaka şimdi saçmalama.Cidden saçmalama.

Oysa dünya saçmalar.
İlişkilerde saçmalar
İlişiklerde erkek karakteri saçmalar..
Adam Basmanede sohbet eden gavurun kızlarını izlemeye başlar.
Ayrılık çanları çalar.
Görüntü ne gösterirse öyle yaşanır ayrılıklar.

ADAM:Ben çok şanssız bir adamım.Camusun ''Yabancı''sıyım.Şiir yazarken bile tükenmez kalemim tükenir.Olmayalım biz birlikte hoşçakadın.Hoşçakal...
KADIN:Kişiliğin ıslak bir bulaşık suyuymuş...Anladım...

Kadın haklıdır.
Adam istediğini almıştır.
Ayrılık olur.
Adam ''Terk'' başına yürür ayrılık sonrasında.
Böyle hikayeler çoğumuzun başına gelir.
Üstüste yaşananlar alt alta yazıldı mı şiir olmaz bazen.
Hikaye olur.
Diyalog olur.
Diyaloglar acıtır.


BERÇ-26.11.2013.ELAZIĞ