PARTNERİNİN PREZERVATİF TAKMASINI İSTEMEYEN, TEK GECELİK İLİŞKİ SEVER HANIM ABLALAR…


Prezervatifle ilişkiye girilmesinden hoşlanmayan kadın var mıdır acaba? Hamile kalmak isteyenleri kenara koyarak soruyorum. Benim cevabı aradığım kitle One Night Stand ilişkiye giren hanım arkadaşlar. Rahatsız olabilirler aslında prezervatiften. Sonuçta şeffaf dahi olsa bile plastikten naylon bir şey. Takmaktan ziyade açıp elimde kurcalamış olduğumdan da söylüyorum. Takınca o pipinin üzerinde belki hissedilmiyor bile fakat elinize alıp kurcaladığınızda, açıp kapattığınızda -bir prezervatifi açmakta -yani takmakta- çok zordur -bu belki benim şahsi beceriksizliğim olabilir zira ben had safhada beceriksiz bir insanım- ve bu yüzden prezervatifi takabilen kadınlara ayrıca hastayım- baya naylondan olduğunu, resmen poşet gibi olduğunu ve tartıya koysanız ağırlık yapacağını dahi algılarsınız. Ben kadın olsam çocuk istemiyorsam bile şahsen taktırmazdım o naylon şeyi. Zaten onca yükü sokuyoruz vücutlarına bir de üzerine plastik bir şey ekleyerek combo yapıyoruz. Eminim ki her şeye rağmen o plastiği içine almak istemeyen kadınlarda vardır şu dünyada.


SÜLEYMAN BERÇ HACİL